Lika som bär

"Ensam mamma söker"-Ninas bror (femte bilden inte lite sugen man blir på att sjunga kareoke efter sett dessa bilder) och Anders Eklund (aprak verkar vara nyckelordet på hans bilder) är lika som bär.


Jag kan faktiskt känna lite hat när alla älskar Färjan. Jag älskar hela gänget med men förstår inte ni vad Sverige behöver? DOKUSÅPOR!!!! Inge Idol, Stjärnor på is och sådant trams, ingen färjan där det kommer ljusglimtar då och då utan sex drogs and rock n'roll. Tror ni man får ragg med piruetten förresten? Wow du kunde juh, det där var inte illa, det där måste vi göra om senare. Många som kommer signa upp sig på den här kursen efter detta.


Kommentarer:
Postat av: jacob

ha ha. jag satt i sängen med skämskudden under hela avsnittet igår.

2008-11-11 @ 09:12:15
Postat av: Anonym

hahahahahaha!

"inte för att jag vill lämna båten, jag älskar båten, jag trivs på båten, jag tänker stanna länge här på båten!"

Postat av: anna braun

men egentligen drömmer han sig bort till storbåten med skridskobana



nu är det något nytt på trean med heta dansar på någon charterort, malaluf tror jag. whitetrashladies i sina bästa år med övervikt och vältränade tribalkillar med kepsen på sne...i like

2008-11-12 @ 20:27:27
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback