Modest

Såg Debatt ikväll och precis som vanligt är det för lite tid fast å andra sidan är det väl tur det så inte alla sitter och kollar på varandra och pinsamt tystnad uppstår. Fan vad alla var snälla mot Schulman, det var väl högst lite det kan väl vara lite elakt men förbannat kul. Fast sen var den där Björn Ranelid där och jag får lite samma känslor som när FärjanHåkan dyker upp i rutan och säger något dumt, jag skäms åt hans väg och även åt denna Ranelid. Han var helt sinnes som min syster hade kallat det och jag hade dött om han var min far, morfar, farbror, bror, kusin...ja man ser juh inte hur gammal han är så han kan vara hur gammal som helst men det blir väl så när man sover i ett solarium. Han var inte direkt blygsam av sig men jag får intrycket att det inte är hans stil:



Ellen skulle köpa med sig en kaka till mig som jag suktat efter hela dagen och hon meddelande att hon skulle komma hem sent idag men det var väl helt okej men då visste jag inte att sent skulle vara synonymt som nästa dygn. Två minuter kvar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback