Skön kärring

Biblioteket är inge kul alls så jag satte mig vid de ända som pratar i lässalen men nu är jag på äventyr för att kopiera. Mötte en Faktumtant som fråga om jag skulle köpa men jag hade inga kontanter och skulle hellre köpa en teckning de målat än den skittidningen. I alla fall sa jag att jag inte hade några kontanter och då svara hon det brukar låta sa. Hahah. Jag visade henne min plånbok och gav henne de mynt jag hade och denna gång sa hon att hon inte ville ha några allmosor, jag försökte förklarar för henne att det inte handla om det alls utan om att en människa hjälper en annan och att hon säkert hade gjort detsamma för mig. Knappast, sa hon ochvände på klacken. Skön kärring.

Kommentarer:
Postat av: steffe

mera bilder anna! du är ju så fin men ändå finns knappt en enda bild där man ser dig

2008-11-08 @ 11:22:49
Postat av: tovann

HAHAHAHAHA


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback