Spännande spännande spännande

Är på humanistbiblioteket och gör vad man skall göra på ett bibliotek nämligen bloggar. Tar säkert någon stackars fattig student som precis flyttat hit ner från Jokkmokk som inte har en egen data och verkligen behöver en för imorgon så är en inlämningsdag för en stor uppgift som är avgörande betyget. Eller troligen inte. Biblioteket är halvdött och det är helt knäpptyst här förutom tangensmattrandet.

I skolan idag var det bara ett upprop ett hej jag heter Anna, har en master om ett år om jag räknat rätt, pluggat sedan studenten, är 23 och bor fortfarande hemma och känner mig som den misslyckade brodern i Alla älskar Raymond. Den efter sa bara sitt namn, ålder och vart han hade gjort innan. Pluggat i Malmö i fyra år sa han men han glömde en viktig sak, den viktigaste av dom alla, han är nämligen en avdankad dokusåpakändis(deltagare, C-kändis för några år sedan). En Big Brotherdeltagare med något utländskt namn som hoppade in i mitten av programmet och därefter hängde på Honey och trodde han var kung. Så mycket kommer jag ihåg av honom men ansiktet glömmer man inte så lätt. Så nu har vi en dokis i vår klass var bara det som saknades för göra den komplett.

Tjejen jag hatar, eller ogillar starkt sa att hon läste kursen för hon vill ha den i sin master i journalistik. Hahahahha.....hahaha....ha. Gumman du vet väl att du måste BÖRJA läsa journalistik eller i alla fall försöka samla ihop poäng i ett och samma ämne. Jag har läst religion med henne där och hon hoppa av, skrivarkurs där hon var jobbig och sett henne på humanisten i år. Man läser inte journalistik här.

Gick på stan för att köpa pärlor och gick på Nickie. Vissa skaffar sig kompisar som är vackra så de kan gå i ett gäng och se vackra ut och andra vll omge sig av mindre attraktiva för själv framstå som ganska vacker. Jag skall nog börja göra det senare för jag kände mig som jag vet inte vad men något grått fult bredvid henne.

Hann även med ett besök hos papsen och nu sitter jag som sagt här och väntar på mamma för vi skall ses prick 19:20. Nu ropade någon finns det någon som jobbar här eller och det är nog så spännande det kan bli här.

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Men gumman, nu får du sluta! Kul överraskning att stöta mig dig iallafall. Första gången vi ses utan alkohol, woho!

Postat av: anna braun

ja helt sjukt egentligen

2008-11-04 @ 21:26:49
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback