Tonåringar

När min syster, lobbe Ellen, frågar mig saker angående hennes utseende vet jag precis hur man skall svara, som en man skall svara till hans fru. Nej du är inte blek, du ser inte tjock ut i den, du är jättesöt, skorna är fina, håret är inte för platt etc etc etc.

Igår kom hon in och skrek
va fan har dom gjort med min jacka?
vaddå då?
dom skulle kemtvätta den, ser du hur den ser ut?
som vanligt
som vanligt? den är svinstor nu, det ser inte klokt ut
den ser ut som vanligt
nej, du skulle kunna slå mig och jag skulle inte känna någonting, så stor är den
nej
jo
nej
jo
nej
jo
den ser faktiskt ganska stor ut, som pappas hehe
du är fan dum i hela djävla huvudet, hatar dig
(och sen slängde hon igen dörren)


Kommentarer:
Postat av: Christina

Anna kan inte du mejla Alex nummer till mej?

christy[email protected]

2008-11-02 @ 22:45:33
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com
Postat av: anna braun

yes fixat och klart. tyvärr kunde jag inte fixa john mayers nummer. läser jag om att aniston är död så vet jag vem som har gjort det :)

2008-11-03 @ 03:24:45
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback