What's cooking goodlooking

Kolla vilken beauty jag har klickat hem på ebay och ja jag skall ha på mig den. Det där med hello lobster, lobban, lobbe och lobster hit och dit ligger mig väldigt varmt om hjärtat som ni kanske har märkt och mitt ordförråd består till 50% av detta vackra ord, lobster. Det fanns bara en Alex och jag vet inte om du hade varit helt haj på att ha på dig en sådan men jag har klickat hem lite mindre, röda lobsters som vi skall matcha varandra med. Den kan inte vara mer än 1,5 cm eller något och skall bli ett underbart armband och kommer bli en lika hett som kabbalaarmbandet var för 5 år sedan. Du skall veta hur jag letat efter lobsters och jag förbannar Sebbe och att han inte såg ut som en giraff (som hon på bilden) eller elefant när han kom in den soliga och iskalla februaridagen 2004 för fan vad svårt det har varit att hitta några passande. Hittade massa guld och diamantlobsters i guldburar för en djävla massa pengar och det passar inte oss budgetluffare.



Kedjan skall självklart dumpas sådär kan man inte gå runt men lobstern....åhhh kärlek. Var på stan med Daniel igår som sagt och även om man inte skall köpa någonting så klarar man sig inte undan när man är med den mannen(?). Kom hem med ett par leggins vilket kostar ingenting men jag har redan tre precis likadana hemma, världens finaste (och största....suprise suprise) örhängen, ett halssmycke och några mössor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback