Amnesty

Finns en tjej i min klass som jobbar volentärt med Rädda Barnen och tror jag skall haffa henne idag och fråga vad hon gör och om de behöver hjälp med någonting för det är lite sådan jag är även om mam inte kan tro så. Skrev till Amnesty för något år sedan men de hörde aldrig av sig och sådant kan anses oschysst. Tänk på alla som verkligen behöver Amnestys hjälp som till exempel Papa Dee, han sä i någon intervju efter hans vistelse i häktet att han förstod varför grupper som Amnesty fanns.....heheh hehehe he. Jo för svenskt fängelse är så hemskt, han läste väl ett 100tal böcker när han var där, motionera, åt vegetarisk mat ofta en jude i ett amerikanskt fängelse kan fråga om köttet slaktats av en shochet, okej det får man inte i Sverige heller men ni förstår min poäng) och åt massa frukt, utövade yoga och sen har man väl TV på rummet. Min mamma hade kallat det semester.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback