Blonde ambition

Stackars Tovan hon har försökt sig på att gå från brunett till blondin med hemmafärgning och jag om någon vet hur det brukar gå. Min favorite är när jag inte tycker det är tillräckligt blont och Alex hejar på att jag skall färga igen för att han ville att det skulle bli skandal (schysst kompis) och det blir i princip vitt. Då får jag ännu av mina snilleblictar, tar ÖGONBRYNSFÄRGNING och lägger i några slingor så det skall bli lite mörkare och det blir blått. Då älskade jag mig själv. Gick till frisören som förstörde sönder mitt hår, det löstes i princip upp och jag virrade runt en sjal runt mitt huvud när jag kom hem och la mig i fosterställning. Helt förstord, söndergråten och deppad låg jag där tills mamma fick gå tidigare från jobbet och ser mig, som ser ut som jag är i Auschwitz enligt henne. Färgade dagen efter håret brunt och slängde in en hårförlängning. Inte ultimat men det funka. Sedan blev mitt hår väldigt skandalblont möter kattpissgult förra sommaren men nu är det fint. Tycker jag. Så det är nästan lie komiskt att hon ber mig om tips men jag manade henne inte direkt att komma till mig så jag skulle kunna gå loss på hennes hår utan gå till Oslos frisörskola för dom är faktiskt duktiga där, gör inget utan en lärare som alla jobbat som frisörer sedan urminnestider, gör allt noggrant och det får ta den tid det tar.

I alla fall, nog om det. Skall sätta mig med lite religion och friska upp mitt minne för Ellen kommer hit och skall plugga med mig inför provet imorgon. Hon har gått från att knappt veta vem Jesus är till att fråga crazy saker som ojoj intressant fråga, det finns många sätt att ta sig an detta och sen säger jag inget mer. Jag håller alltså på mer seriös bullshit som varit min grej ett tag. När man skulle göra projektarbete i gymnasiet så skulle man föra dagbok om vad man hade gjort respektive dag, skriva ner metod, frågeställning och allt sådant innan man började skriva arbetet. Nejnej jag började med arbetet veckan innan för jag bytte ämne fem gånger, skrev det och därefter komlettera jag allt sådant skit och fick mvg.

Kommentarer:
Postat av: tovan

Taaaaack! Blev först lite orolig över att mitt enda hopp var att åka till NORGE av alla himla ställen för att få det återställt.. nåväl, lite logiskt.. dom är ju rätt blonda där döööh...Well. Jag har nu överlevt en dag med kurdistansk frisyr goes sopkvast men jag är inte bitter, eller jo, jag är mycket bitter men det måste lösa sig.. herre gud det är ju faktiskt onsdag vilket betyder snart helg och såhär kan jag bara inte visa mig.. kanske på Gamleport eller..Fågeln isf. Ska genast kolla in frisören! tack tack tack!

Postat av: maria

DU AR SA JAVLA ROLIG HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2008-10-15 @ 15:57:32
URL: http://jallaaa.blogg.se/
Postat av: anna braun

thank you very much. det har varit många turer med mitt hår. en gång vägrade jag vänta tills affärerna öppnade nästa dag så ett på natten tog jag om alex hans bil som det inte fanns någon bensin i knappt och åkte runt till olika mackar och där frågade jag om d hade färg. det hade dom inte vilket jag tyvker är skandal. hårfärgning är något av d viktigaste som finns



en annan gång stannade jag hemma på nyår och färgade håret på tolvslaget

2008-10-15 @ 18:37:29
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback