Den där Färjan

Färjan(f.d Baren)Håkan om hur många låtar Per kan:

Han har juh en, han har ett reportage som är hur långt som helst.

Undrar vad han börjar bråka om i nästa program, har den andra bartendern lagt citron och lime i samma bunke, blir Håkan retad för att han inte alls kan se vad människor vill beställa eller har har han glömt hårgelen hemma? Så många frågor..

Var det inte BB-Jessicas ex Robin som var med igår? Jag kräktes lite i min mun när jag såg partykillarna, slår man upp white trash i en ordbok så är det en bild av....ja precis.

Blev lite besviken att man inte kunde ringa och gissa på att det är Håkan som är högste chef på båten.

Kommentarer:
Postat av: Anne

det va därför jag kände igen honom!! blev helt galen på vart jag hade sett honom förut...bbjessicas snubbe asså. my god!

2008-10-21 @ 14:59:31
Postat av: Nickie

Jag dog lite när per (eller är det pär?)tvingade sig på och skulle signera skivorna.

Och så dog jag när håkan inte hade rätt en enda gång!

Postat av: Christina

just d!!!! visst va d han! såg ut som äkta "Svenljunga killar" hahahhaha

2008-10-22 @ 19:32:01
URL: http://where-the-light-is.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback