Fashionpolice eooooeoooeoooeooo

Är vaken men borde väl egentligen sova fast i med att jag legat i fosterställning hela dagen så är jag inget vidare trött nu. Var magsjuk men sa till de som frågade att jag var matförgiftad för det låtare fräschare, mer någon annans fel än ens eget även om man egentligen inte klandra en själv för något av det.Nu klandra jag mamma och hennes mat istället....hehe.  Det enda som är bra med att vara magsjuk är att hur djävligt det än känns så är det över på ett dygn och vid fyra mådde jag bra igen.


PRICELESS

Satt bänkad framför TV:n för att se vad Färjan och dess lirare hade att bjuda på. Först och främst borde Håkans
solglasögon få ett helt eget avsnitt, dom var hemska, riktigt hemska och nu snackar vi inga 25 kronors solglasögon från Shell utan dom här spela i en annan liga. Påminde mig lite om E-Types brillor han hade när han fortfartande (???) var cool för en 20 års sedan. Hade jag vetat att man kunde bli känd genom att trycka på en knapp som förvränger rösten, ha en tjockis som gör all skönsång och lättklädda tjejer på scen hade jag nog med blivit en E-Type om jag var en kille. Hur många tjejer hade han annars fått med sina läderpants och lockiga långa hår? Det kan jag berätta för er, zero, som i Coca Cola zero. Seriens stjärna.

Skönt att veta att alla svenska stjärnor börjar sin karriär på Cinderella som Per meddela oss och han tyckte det var lite roligt att dessa människor med drömmar att bli artister och få showa kanske slutar här som kryssningsvärd/showman/tönt. Han var dödsallvarlig och menade väl att nu var cirkeln sluten, man är där som liten tös (eller en så länge ganska så omedveten om att man är bög) som sjunger till Carola, drömmer om att bli Carola, drömmer om att vinna Eurovision Song Contest som Carola, kasta blomkrukor från scenen som Carola, gifta sig med en blonderad andlig vägledare till storstora kändisar som inte vill nämnas vid namn som Carola, skilja sig med samma andliga vägledare som Carola och bli älskad av hela Sverige trots att man är hatad som Carola. Istället slutar man på samma ställe som man började på och är helnöjd, man blir en Per. Men det skall juh finnas sådana med. Tjejen som vann var riktigt duktig även om hon var lite speedad och tyckte att alla skulle sjunga med. Chilla, gamlingarna på första raden får snart en hjärtattack.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Håkan är kung!



Gillar hur han försökte läxa upp den andra killen i baren och drog "rang", att han minsann jobbat där i tre år. Att en gröngöling inte ska väcka honom hursomhelst, även fast han skulle jobba. Sen när det inte lyckade så försökte han skämma ut snubbe genom att dra upp att han knullar Anna. När han märkte att den enda han skämde ut var sig själv drog han till med att de alla var en familj och att det var därför han inte gillade att snubben delade säng med Anna, inte hade det att göra att han inte fått Anna efter tre år på båten.



Håkan blir bättre och bättre för varje säsong.



Vilken lirare

2008-10-28 @ 02:59:51
Postat av: FB

Håkan är kung!



Gillar hur han försökte läxa upp den andra killen i baren och drog "rang", att han minsann jobbat där i tre år. Att en gröngöling inte ska väcka honom hursomhelst, även fast han skulle jobba. Sen när det inte lyckade så försökte han skämma ut snubbe genom att dra upp att han knullar Anna. När han märkte att den enda han skämde ut var sig själv drog han till med att de alla var en familj och att det var därför han inte gillade att snubben delade säng med Anna, inte hade det att göra att han inte fått Anna efter tre år på båten.



Håkan blir bättre och bättre för varje säsong.



Vilken lirare

2008-10-28 @ 03:00:36
Postat av: anna braun

med ditt smicker var jag tvungen att skriva. komplimanger är inte bra, jag får storhetsvansinne



vad står fb för? flashback?

Postat av: FB

Med smicker kommer man långt sägs det ju. Du får storhetsvansinne och jag får läsa roliga inlägg, en win-win situation som jänkarna säger.



FB står inte för Flashback även fast jag är totalt beroende av den sidan.



Mer Håkan åt folket!

2008-10-28 @ 15:02:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback