Same old

Jag har känt mig ganska harmonisk nu på sistonde, inte känt att jag vill putta människor framför spårvagnar eller gått in på bloggar som jag stör mig sjukt mycket på, man kanske kan kalla det att jag gått och blvit lite småmogen. Har även sett det ljusa i situationer och min dag såg ut såhär:

Vaknade sju på morgonen och har endast sovit i fyra timmar men vad gör det? Inget, jag kan sova när jag är död istället som man lite fräckt säger
Sätter på Vakna med The Voice och jag tycker im trion nu
Tar vagnen men ettan känner för att åka till Majorna istället så jag fick gå tillbaka en station men lite motion skadar ingen och frisk luft....åhh. Finns inget bättre
Kommer till föreläsningen fem minuter innan den börjar och får reda på att det är seminarium men inte det jag skall närvaro och redovisa på. Jag stannar kvar och lyssnar på de andra, väldigt lärorikt och framför allt intressant
Gick till pappa för att säga hej och det var himla trevligt
Köpte med mig en Expressen, satte mig på Solterassen, kollade ut över Slottskogen och drack nypressad apelsinjuice. Skrattade åt den där Papa Dee, himla rolig kille
Gick hem....ännu mera frisk luft
Fått post!!!!
Kollade mitt traderakonto och har vunnit tre auktioner under förmiddagen. Gud så bra
Sov lite middag
och vakna när mamma sa att vi skulle äta och vi åt räkor precis som jag hade beställt
Kollade på Idol, lyssnade på när mamma småfnittrade och pratade med sin pojk(gubb)vän i telefon. Var väldigt roligt när man hörde henne säga hallå hallå....jag hör dig inte? Mamma han la bara på
Inne på tradera och förstod att min taktik inte riktigt fungera så jag lärde mig något nytt idag, alltid skönt att lära sig något nytt.
Ligger i sängen och kollar på tv, vilken mysig fredag

Men nu känner jag mig inte riktigt sådan längre, jag och min kropp har vant sig med min medicin och nu är jag samma gamla Anna, såhär såg min dag ut egentligen:

Vakna sju på morgonen vilket är kul när man sovit fyra timmar
Sätter på Vakna med The Voice och det är tråkgäster med
Tar vagnen som känner för att ta en annan väg så jag måste gå tillbaka till Marklandsgatan och missa 8:an vilket gjorde att jag var tvungen att ta bussen till Chalmers och sen spårvagn genom tunneln. Tre byten istället för att bara åka 8:ans vagn
Väl i skolan var jag inte bara fem minuter för tidig utan för veta att det är seminuarium jag inte behöver vara med på. Säger till föreläsaren att jag tagit fel datum men han tycker jag skall stanna och lyssna, fan. Fick lyssna på pensionärsparet med magväskor som snacka i 45 minuter vadera och jag kände för att ta deras kryckor och springa iväg . Grejen är att de inte har kryckor.....än, tro mig deras dagar är räknade
Hälsar på pappa och han tjatar om nästa steg i utbildningen och om jobb
Köpte med mig Expressen, satte mig på Solterassen, kollade ut över en ankdamm hur fattigt är inte det?!?!?! och drack vad de sa var nypressad apelsinjuice but ich don't think so. Det var äckelmandariner
Stör sönder mig på Papa Dee som tror han kan köra med raskortet
Gick hem...hade på mig för mycket kläder så fick ta av mig, då blev det för kallt, fick ta på mig, ta av, på, av
Fått post!!!! Var min tenta, måste komplettera en fråga. Jag är värdelös
Kollade mitt traderakonto har vunnit saker som snygg svart påse i skinnimitation
Somnar med kläderna på, det hade jag i och för sig planerat för då är det lagom obekvänt och då sover man inte lika djupt. Min egna teori
Skall äta...räkor precis vad jag ville ha men undrar om mamma hörde fel och tror jag sa räka som i singular
Kollar på Idol, hatar Idol, mamma pratar i telefon och stör
Inne på tradera och förstår att mitt system är ett luftslott. Jag var så nära men missuppfattade hela skiten
Ligger i sängen och  tänker hopp det här var min fredag, kul liv

Kommentarer:
Postat av: Nickie

Men Anna, du får rycka upp dig nu :)

Jag ska jobba i två veckor med personer som talar illa om mig, som rent ut sagt avskyr mig, men jag gör det för att överleva (låter dramatiskt, kanske för att det är det?). Kommer tjäna hälften av vad jag tjänade på bikbok och jobba dubbelt så mycket. Dessutom är jag sjuk, riktigt sjuk och mitt ena öra har svullnat upp så jag kan inte sova på nätterna. Har sovit tre timmar varje natt, hela veckan.

Men jag är inte bitter :D

Postat av: anna braun

i dont do rycka upp mig very well ;)

2008-10-18 @ 12:12:33
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Anonym

så hur sjukt samma dag kan uppfattas beroende på hur man mår. du får helt enkelt dubbla dosen.

2008-10-18 @ 21:37:18
Postat av: fraz

utan tvekan den bästa bloggen. du är sjukt lik mig och jag blir bara förvånad över att läsa bloggen. du fattar inte att jag har tusen bloggar jag går in på och så stör jag mig. jag tycker du är bäst! sjukt rolig. snygg också! allt i ett liksom! heja heja he he

2008-10-21 @ 17:35:22
Postat av: anna braun

dubblar jag dosen så dör jag, så mycket tabletter tar jag...ohhhh



fraz: tack så hjärtligt, verkligen

2008-10-22 @ 19:09:24
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback