Existens

Daniel börjar ta livet av mig, han ringer mig 511 gånger om dagen och jag börjar bli vansinne slita av mitt hår. Och håret vill jag gärna ha kvar, känner mig redan som Homer Simpson thank you very much.

Min existens på denna jord skulle gått obemärkt förbi om det inte var för Nickie. Hon tar kort på mig (när vi är ute, inte så att hon säger Anna jag skulle vilja ha några nyskapande kort på en nyskapande tjej så ställ dig där) och i och för sig är det ingen garanti för att min existens inte skulle gå obemärkt förbi men nu finns det i alla fall på några kort som skulle kunnas sättas upp om jag försvann eller blev bortrövad. Som det här...


Kommentarer:
Postat av: Nickie

Jamen, jag har ju vart en sån där som aldrig tar kort... men det är ju så jävla trist!

Kanske tar jag med mig videokamera nästa gång :D

Puss


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback