Impulsiv

Vi lämnade in min data förra veckan för att den dog. Den köpte vi när min andra dator dog som nu återuppstått. Vi hade en datakille här och det tog honom 5 minuter och sen levde den. Lite så vi kör här. Skulle iväg till Siba och köpa tv för några månader sedan för min hade gått sönder. Men nej det var bara sladden som hade åkt ur.


Jag är överlcklig den här är så liten och nätt men snart är min andra lagad och då hamnar dne är i Ellens ägorantar jag. Den andra bärbara är mycket större och klumpigare för jag skulle ha någon supersak så jag skulle kunna använda den för att redigera mina blivande Hollywoodrullar. I love myself, ingen självinsikt eller kritk och ingen verklgihetsuppfattning.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback