Jag tror inte...

Jag tror inte ni förstår hur mycket jag saknar Alex. Jag saknar honom så mycket så det gör ont. Nu kommer väl häften (2 st..haha) hata mig men den vänskapen vi har, har inte alla. På helt sant. Han älskar mig och jag älskar honom hur mycket som helst. Jag är hans bästaste kompis (och Christina of coe) och han är min. Jag hatar London för att London har tagit honom ifrån mig men jag vet att han kommer vli en stjärna tack vare staden. Eller han är en stjärna likt Nalle Knutsson. Det sägs att man egentligen bara sig själv och det är ganska sant. Jag har bara mig själv, mamma och Alex att lita på i alla lägen. Det är inte fy skam men ibland kan man ändå känna sig ensammast på jorden, som nu.

Nu skall jag ut en sväng. Tro fan att jag är värd det, värd det mest av alla på jorden.


Kommentarer:
Postat av: jacob

självklart är du värd det. själv så har har varit ett asshole ikväll, tror jag. ah. vem vet egentligen. full som en liten kulting är jag i vart fall.

2008-09-07 @ 02:54:24
Postat av: anna braun

duktigt jobbat. hemma tre, varit ett asshole och det första du gör att gå in på min blogg och meddela att du lever. yooou löööv me



vad hände då?

Postat av: www.sellouts.blogg.se

men va fan berätta nuuuu då

2008-09-07 @ 18:48:47
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback