TP

- Ellen vilken upptäcksresares namn är ett klädmärke?
- Gucci.

Och den stående favoriten.

-Vilken kanal i Sverige har flest slussar?
- SVT.

Jag tar lite tillbaka det där med tentan igår. Behövde verkligen kopiera några till sidor i en bok så jag var tvungen att ta mig in på biblioteket på en lördad för att göra det. Gick till samma kopiatormaskin som jag gjorde sist då det tog mig 10 papper och två frågor och innan jag slutade kapa av texten rakt av. Nu stod det däremot att man skulle trycka på on-knappen vilket jag gjorde och inget hände. Då kollade jag mig runt och hittade inget annat än en knapp som jag trodde hade något att göra med kopiatormaskinen men det hade den inte utan med datorn bredvid mig. Han var inte överdrivit glad men han skrev bara ett mail så det gjorde inte så mycket. Glad att det bara var en dator och inte alla i hela salen i alla fall. Jag frågade om kopiatormaskinen och de sa att det fanns en på fjärde plan och fan vad jag leta men hittade ingen, frågad en som sa att den fanns i hörnet och dit gick jag och stod och kolla men jag hitta ingen s då åkte jag ner igen. Nu fungerade i alla fall kopiatormaskinen där nere och en tjej sm skulle kopiera massa sidor lät mig gå före. Skit bra så jag började kopiera mina sidor utan att trycka på rätt inställning och kollade det först efter jag hade kopierat alla sidor och fick göra allt en gång till. När hon började se lite besvärade tipsa jag henne om den på plan 4. Men till sist gick juh allt bra.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback