SellOut

Steffe vill se mer hud. Det är därför ni läser. Jag som trodde det var för mina texter som både kan kamma hem Nobelpriset (i ekonomi kanske?) och Pulitzer Prize. Numera tror jag inte att Steffe är ett smeknamn för Stephanie utan Staffan. Steffe eller Stefan jag hatar att ses som ett objekt. Vet du hur jobbigt det är att alla jämt säger hur snygg, söt och vacker man är och aldrig tar en på allvar. Hahaha.....jag skämtar of course.

Varit på bokturné idag. Inte åkt runt och signerat några utan lämnat tillbaka böcker. Trodde att jag skulle ha mamma med mig och BILEN då men nej det blev ensam och spårvagn. Tog mig två timmar tat åka runt till Biomedicinska, Bok och Tidningsbiblioteket och därefter Centralbiblioteket. Det regna med. Ringde mamma
Mamma jag är på Acessakuten
Psykakuten?
Nej Axcessakuten.  Min arm gick ur led när jag bar alla böckerna
Ojdå det var inte bra


Men sen sa jag som det var, jag sitter på vagnen och är skitsur på dig.

Sedan tog jag mig in till stan och letade efter likadana skor som min syster har men hittade bara några liknande som dessutom var för stora. Gick på Zaraskorna igen som är stövlar med skyhög klack. Kändes som man var med mamma när jag såg dom igår. Daniel sa saker som kan du verkligen gå i dom skorna, när hade du tänkt ha dom, ser lite horigt ut och är det skinn. Jag köpte dom inte för det såg billigt ut med fejkskinn men jag hittade sex par örhängen i alla fall, diskreta som alltid.

Fan vad jag säljer ut mig, jag är en sellout.



Mamma lämna in min dator idag som har dött. Den dog visst p.g.a kortslutning eller att något brann upp i den. Fläkten hade gått sönder vilket jag har tänkt på ett tag då min dator har blivit så varm att jag fått brännmärken på mina ben och ibland gjort värsta ställningar med fjärrkontroller, kamar och böcker så den datorn skall stå som ett litet kaffebord och inte på sängen. Men nu är den död men skall kollas på. Ge mig en ny dator nu tack för fan. Tack!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hej cool sida I LIKE!!! Kollar du på idol? kolla gärna in min blogg ha en fortsatt trevlig kväll kram www.lillanmalutta.blogg.se

2008-09-10 @ 20:12:26
Postat av: Anonym

hej cool sida I LIKE!!! Kollar du på idol? kolla gärna in min blogg ha en fortsatt trevlig kväll kram www.lillanmalutta.blogg.se

2008-09-10 @ 20:12:29
Postat av: anna braun

men käft. jag har standarbloogtjohejsan inget coolt alls

2008-09-10 @ 20:13:15
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: bloggbimbo

Ha en fortsatt trevlig kväll framför Idol! Nä, skoja bara…Vad het du är snygging! Subtil hudexponering, det gillar vi

2008-09-10 @ 21:03:21
URL: http://bloggbimbos.blogg.se/
Postat av: steff

äntligen...jag har väntat i ett halvår på detta! Jag fick se ett vackert brunbränt ben...nu ska jag dra på lokal...kram

2008-09-10 @ 21:48:59
Postat av: Anonym

benhud = ingen hud.

gör om gör rätt

2008-09-11 @ 14:22:00
URL: http://cocytus.blogg.se/
Postat av: riktiga steffe

så ja nu börjar det hända saker, skicka upp gamla bikini bilder och sånt också! du är ju hur snygg som helst, mera hud mera hud!

2008-09-11 @ 17:16:49
Postat av: Anonym

herregud, man blir dum i huvudet bara av att läsa.

2008-09-12 @ 09:24:49
Postat av: Anonym

Very nice.... I like.

2008-09-12 @ 21:14:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback