Världens bästa vän

Skulle städa, måla naglarna, se en film och hopp i säng men nej så blir det inte. Daniel ringde och ville verkligen verkligen gå ut. Jag känner verkligen inte för det för fem öre, inte ens för 1 öre men i med att jag skrev värsta långa mailet till honom hur jag alltid ställer upp för honom och aldrig han för mig så är jag så illa tvungen att göra det, ställa upp alltså. Men du är skyldig mig den största tjänsten i världshistorienskall du veta. Om jag skulle behöva skjuts till Jokkmokk, Paris, Kairo eller Tokyo så står du där med Pärlan. Detsamma gäller med Ullared. Daniel ville träffa någon klasskamrat till honom och när han sa hans namn så svara jag vad sa du att han hette? och då säger Daniel alltså han är en bra turk. Det finns alltså dåliga och bra turkar människor (det gör det faktiskt host host).

Thina skall du ut, du går juh ut på torsdagar ibland. Känn på det, vi skall ng till Bliss ett tag och Bliss tycker du juh om. Puss

Och så får jag hemsläp ikväll i form av en Daniel, kunde juh varit bättre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback