Brutalt

En sak som jag riktigt hatar är när någon beskriver sig som brutalt ärlig. Jag hatar det. Jag är verkligen brutalt ärlig. Jag säger verkligen alltid vad jag tycker. 

Så om din fru frågar, ser jag fet ut i det här? Svarar du då ja. Eller när en kompis klipper sig fult känner du för att säga din frIsyr är inte så djävla het när hon frågor? Nej precis. För gör man det är man faktiskt HELT DJÄVLA DUM I HUVUDET. Då kanske man är brutalt ärlig men helt socialt missanpassad. Så nu tar alla bort brutalt i brutalt ärlig kallar det bara ärlig.

Kommentarer:
Postat av: christian

helt rätt. Tänk om alla vore brutalt ärliga hela tiden, så vidrig tillvaron skulle bli då.

2009-08-03 @ 18:51:14
Postat av: andreas

gött! så sant, så sant

2009-08-03 @ 22:42:53
Postat av: Ollo B

Det värsta är att att mitt ex, var verkligen sådan, det var inte helt uppmuntrande alla gånger :D Men jag gillade ju karln ändå... av någon anledning.



Dock kallade han sig aldrig någonsin för brutalt ärlig. Men jag håller med dig, det är mer socialt missanpassat än charmigt...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback