En handlingarnas man (kvinna)

I med att jag somna igår, eller rättre sagt idag klockan nio har jag inte uträttat några stordåd idag. Jag har:

Ätit thaimat
Kollat på Säsong 4:s
första avsnitt av Dexter. Kärlek!
Skickat två snälla sms
Sett på from G's to Gents
Pratat med Daniel
Tjatat till mig fem minuters massage
Betalt ebayvaror jag klickat hem. Bara fynd.
Och nu ser jag på The God Sheperd och har tagit en sömnis. Eftersmaken av sömntabletterna var det värsta jag visste    förut. En järnbeskeftersmak i 12 timmar som jag nu tycker är det bästa som finns.


Ett stycke armband inhandlat på Ebay för 2 pund. Alltså 24 kronor.











Kommentarer:
Postat av: Xhard

Du verkar uträtta lika mycket stordåd som jag ungefär . Här är min lista : Vaknat 18.45 . Suttit vid datorn och gjort likartade värdelösa saker ovärda att nämnas en och en fram tills nu med undantag för att trycka i mig en hel ask Toffifee medans jag läst text-tv på nedervåningen (man blir inte alls glad av dom) . Nu ska jag sova . Godnatt , eller morgon .. beroende på hur man ser det .

2009-08-24 @ 06:53:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback