En stor dag

Är och passar barn för fast de ligger och sover och jag har roat mig genom att se Manhattan Murder Mystery där Woody Allen gör typ allt. Har skrivit den, regisserar och har huvudrollen.

Var nere med lillan som inte är så liten längre till Hovåsbadet. Vi skulle ut och gå med Charlie och kombinerade med bad. Funderade på om det skulle bli kallt på hemvägen så jag tog med mig en tröja och knöt den RUNT MAGEN! Det är så man vet att man är sjukt otrendig vilket jag självklart inte är så jag kasta den över ena axeln. Lite ich don't care-aktigt.

Vi såg en orm på vägen och jag vet inte vem som skrek högst av mig och Julia. Julia berättade sen att hon hade sett att ormen var orangelila och gav mig ett ovärderligt tips om man inte vill bli hajmat. Lukta alltid på havet innan du badar. Luktar det inte blod så finns det inga hajar där.

Nu har lördagen blivit till söndag och det är Roland, Rolle the Legend, som har namnsdag. Detta skall självklart firas så imorgon sätter jag på mig en långklänning och lackskor dagen till ära. Tack till alla Rolands som finns där ute i världen.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback