Fan vad kul för dig

Min syster kom hem och berättade hur bra hon hade haft det. Servitöterna var jättetrevliga, god mat, gott vin, Stefan Rehn var där och presenterade startelvan och Ingvar Carlsson var där och snackade lite.

Har inte så mycket att kontra med förutom att de som genomsökte min väska och kroppsvisiterade mig var väldigt trevliga. Får jag kroppsvisitera frågade han mig till skillnad från de som bara gör det huxflux utan att säga något. Jag hann inte ens svara innan pappa sa, det får du fråga mig, det är min dotter.

Gangster på 4:an. Svensk film när den är som bäst. Fortfarande groteskt hungrig. Kan du komma nu Daniel?

Kommentarer:
Postat av: Hang the DJ

Klart som man blir visiterad. Fotsbollssupportrar är huliganer, hela högen.



zzz

2009-08-31 @ 10:37:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback