Hello schrimp

Jag kallar Daniel lobster, han kallar mig det, jag kallar Alex det, han kallar mig det...ja vi kallar alla det så man kan tro att man faktiskt vet vad lobster betyder.

Hej det är Brita svara mamma och då sa Daniel hello sexy (som han alltid gör) är lobstern inne. Mamma hade då frågat honom vad lobster betyder och han svara RÄKA.

Jag älskar honom. I fredags var han ute och träffade sin kompis pojkvän för första gången.

Johanna och hennes pojkvän började bråka.
Men det var tur att du inte bråka i alla fall med någon.
Jo, men jag tror det var jag som starta bråket jag sa nog något opassande.

Bra Daniel!


Kommentarer:
Postat av: Parisa

Hahahaha. Räka.

2009-08-16 @ 22:16:53
Postat av: anna braun

det är hello schrimp som är det nya svarta


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback