Ibland behöver inte livet vara svårare...

I med att jag hänger på biblioteket jämt (en gång i veckan så typ jämt) läser jag en massa och förra gången hittade jag till ungdomsavdelningen. Bästa avdelningen! Hehe. Man kan även hyra med sig dvd-filmer hem så förra veckan tog jag med mig två hem. Kändes härligt b och lite små äckligt. Ibland när jag lånar böcker känns det lite som man lånar hem en porrfilm. Man vet inte riktigt vad som har hänt med den här boken innan.

I alla fall skall filmerna var inne imorgon så nu skall jag se
De andras liv och The legend of 1900 och äta cornflakes. Ibland behöver inte livet vara svårare än så men oftast är det dock det. Tyvärr.

Läste kommentarerna till The Legend of 1900. Ya he died. Hehe. Då behöver man inte se den längre.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

It takes one to know one - i båda fallen.



Quote



Ibland när jag lånar böcker känns det lite som man lånar hem en porrfilm. Man vet inte riktigt vad som har hänt med den här boken innan.



Unquote

2009-08-13 @ 03:22:07
Postat av: herrsaer

Känns inte direkt som om du behöver ligga sömnlös över ifall du vill se filmer lånade från ett bibliotek. De jag lånat har dragits genom skärselden av de artonhundra tidigare lånarna. Dessutom har de i avsky använt dem i ritualer där de försöker att återuppleva Snotra för att begripa hur man för sig. Så när du ligger på sena kvällar mitt inne i film som visar sig vara av bra sort börjar den hacka mer än en gammal stenkaka

2009-08-13 @ 14:40:18
Postat av: Per

Annars kan man ju tänka sig att man går på biblioteket för att man läser mycket, och inte tvärtom...

2009-08-14 @ 00:43:45
Postat av: christian

Typ varannan film jag hyr är det hack i. Det är en hemsk värld vi lever i.

2009-08-14 @ 13:44:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback