Inte glad

Mamma gav mig någon gammelmobil som säkerligen inte ens har smsfunktion. Så gammal är den. I alla fall var den operatörslåst så hon gav mig en peng och sa vilken affär jag skulle åka till. Sagt och gjort och när jag kommer fram är det semesterstängt. Jag blev inte glad.

Dessutom var det så kvavt att jag började ta mig mina kläder. Min jacka, min tröja och sen var det bara klänningen kvar och den lät jag vara på. Jag gick förbi Rosenlund för att ta mig till centrum och kolla runt där och då stannar en bil, tutar och vinkar sig till mig. Rosenlund är alltså Stockholms Malmskillnadsgatan. Jag trodde det bara hängde horor där på natten men nu visade det sig att jag hade fel. Det hänger en där om dagen med. Alltså jag. Jag peka fuck you, väldigt moget jag vet, och blev ännu mindre glad så jag gick och köpte mig en telefon.

Becka har drgait ut en visdomstand så nu förväntar sig hon och mamma som är på kurs att jag skall ta hand om henne. På fredagskväll. Imorgon skall jag passa barn och ikväll skall jag alltså passa Becka. Eller passa upp på.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback