Sååååååå kul att ni läser min blogg

När jag läser Anna Books blogg undrar jag om mina lärare lurade mig när jag var yngre. Att så inte alls stavas med ett s och ett å utan såååååååååååååå. Med massa å! Anna Book skriver i alla fall så. Mina barn är sååååååååååååå fina (okej det här ett slag under bältet men hennes barn är verkligen inte sååååååå fina. I med att jag inte har så många läsare så kan jag väl faktiskt få skriva att jag faktiskt blir helt full av skratt inombords när jag får se någon bild på hennes såååååååå fina tvillingar). 

Däremot vill jag gärna bli hennes vän och bjuden på middag till henne. Man verkar alltid få en massa god mat och dryck hos familjen Book. Och efterrätt. Och snacks. På minuskontot är väl de där ungarna som alltid verkar vara hemma.

Kollade in hennes diskografi och ABC var med på 5 olika plattor hon slämpt! 5!!!!! En hipp jiveversion finns till och med på Let's Dance-skivan.

Älskar den här kommentaren som 91Jessi91 postade till detta youtube-klipp.

Anna Book, jag hoppas du ser det här: Du är konstig! Och denna låten suuuger!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

känner faktiskt hennes äldsta dotter och hon är faktiskt fin. Både på utsidan och insidan (:

2009-08-03 @ 05:34:24
Postat av: Anonym

Du är konstig! hahaha.

2009-08-03 @ 11:44:51
Postat av: Farzad

Long time..no tango


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback