Strike

Hängde med på bowlingen trots att jag inte spela. Jag och Daniel hittade andra maskiner och i med att varken jag eller Daniel hade kontanter på oss blev Essi våran sugerdaddy. Jag bowlar inte för jag tycker det är tråkigt att kasta ett klot i en timme och Daniel gör det inte efter han fick sin bacillskräck. Det är äckligt att röra vid saker som andra har gjort heter det nu.

Sen gick jag och Lizzie, ja fan vad vi gick, till Locan som var stängt (!!!!!!!!!!!!!!!) så det var bara att ta sig till Bliss. Stannade där i några timmar och därefter gick vi till BK och väntade på att Christian skulle köra hem oss.

Jag lyckades dumpa min mobil i Christians bil men snäll som han är kom han och lämna den till mig. Det mina tjejer är en svärmorsdröm. En snygg sådan. Kände mig lite dum efteråt för han trodde väl inte att jag dumpa den med flit där. Det gjorde jag inte Christian men nästa gång kanske.

Lizzie som vann.



På fredag skall Ellen har kräftskiva så hon ringde och frågade om jag vill komma och det ville jag och glad över at hon fråga blev jag med. Efter någon minut efter vi lagt på så ringde jag upp igen...

Jag har tänkt på det där med kräftskivan.
Ja.
Du bjöd alltså mig?
Ja
In till mitt eget hem?
Ja
Är inte det lite konstigt. Att jag behöver en inbjudan till mitt hem?
Vill du komma eller inte?
Det blir jättebra. Ses på fredag. Puss och kram.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback