Sveriges musikexport

Okej. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Jag är inte full av hat utan har bara lite synpunkter. Man kan säga att jag vill att världen skall bli till en bättre plats vilket den lät kan bli. Som om Anna Book slutar släppa tusentals remixer av ABC och hennes bästis DeDe Lopez gör detsamma med hennes sketlåt hon gjorde med Pras.

En annan "artist" som spottar ut sig låtar där den ena är sämre än den andra är hon Sara Varga. Den söta tjejen som var tillsammans med Viktor. Viktor Åkerblom Nilsson som dansa i Let's med Carin Da Silva och nu gör bejublad karriär som tv-kocken Oliver i Findus-reklamerna.

I alla fall är hon jättesöt men har hon inte vänner som säger till henne att sluta skriva sina egna låtar. Det verkar inte så.


Kommentarer:
Postat av: E

På tal om ingenting, men varför ser jag dig aldrig i stan eller när jag är ute ? Inte ok



/ Ditt största fan

2009-08-25 @ 20:27:35
Postat av: Anonym

Äsch, det kommer alltid finnas skit. Lyssna på Sveriges duktiga artister istället.

2009-08-25 @ 20:40:51
Postat av: anna braun

jag går typ aldrig i affärer för jag kan inte gå i affärer utan att handla allt jag har i plånkan. shoppingmissbruk delight. och jag har inte varit ute på helgerna på ett tag utan på torsdagarna men det skall det bli ändring i det

Postat av: Anonym

Var inte hon ihop med han Björn från Romelanda?

2009-08-25 @ 22:49:32
Postat av: tuben

sent skrivet, men det måste nämnas! HATA CSN!

och vad är det med deras jävla skithemsida?? vet att du skrev det, men det måste nämnas! HATA CSN!

den där elektroniska signaturen och INOGGNINGSUPPGIFTER (jävligt lätt att komma ihåg en gång om året!!!)

2009-08-25 @ 23:17:31
Postat av: anna braun

pr-trick från hennes sida tror jag

2009-08-25 @ 23:17:35
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback