Hoppa Tauer

Jag måste erkänna att jag har lite huvudvärk och om en halvtimme kommer pappa och hämtar mig för vi skall ut med båten. Bara jag och han. Dotter och far-dag. Ville självklart att min lilla Ellen skulle med men hon skyller på tjejsjukan och jag tycker det är lite konstigt hur man kan få det fyra gånger per månad när det passar henne.Gick in på hennes facebook och skrev fan vad stekig jag är på några bilder som straff.

I med att jag är expert på att hoppa i land och pappa tror att vår båt är båtarnas svar på Rolls Royce kan det här bli en intressant dag. Hoppa Anna. Hoppa! Men hoppa nu!!!! Anna, hoppa för fan! säger han när vi är tio meter från land.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Havstulpanen Anna med andra ord.

2009-08-14 @ 11:09:18
Postat av: E

Ska du ut i kväll? :D

2009-08-14 @ 13:54:39
Postat av: Anonym

Jaha, jag som har försökt att ringa dig för att se om du ville ta en öl med mig runt fem tiden, men då vet jag att du är med din papps.

Ring sen. Puss!

2009-08-14 @ 15:26:34
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev kommentaren, namnet försvann visst.

2009-08-14 @ 15:27:21
Postat av: Anonym

Nähä, det går visst inte att skriva in sitt namn, men det är jag Nickie

2009-08-14 @ 15:28:35
Postat av: E

Jag vill dricka öl med Nickie nyfiken hon är het, tsssss... :o

2009-08-14 @ 18:24:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback