Lilla jag

Kollar på bilder. Nähä tänker ni efter alla bilder på mina syskon och hittade några på mig.



På Mykonos 06 tror jag. I alla fall alldeles för länge sedan. Alex hade kunnat säga till mig att leopardtop och kort kjol när det dessutom blåste som fan inte är en bra matchning. Han gjorde det antagligen med men jag lyssna inte.



Jag och Ellen i Kroatien 07



Den enda bilden på mig och mamma från semestern tillsammans och den lyckas dom inte med. Tror det var Ellen som tog kortet. Måste ha varit det. You're not awesome dude.



Den här kvällen kommer jag ungefär ihåg noll ifrån. Och nej pappa jag tycker inte det är coolt.



Man hörde mig från mils avstånd för jag hade alltid hur många armband som helst på mig med små bjärlor. Här har vi diamantkastmärket som aldrig riktigt slog igenom.



Superduperblont(gult) hår. Herre djävlar.



Glad som alltid. En glädjespridare skulle jag nog kunna kalla mig.



I mitt rätta element. Bakfull.



Ingenstans kan man få något privatliv. Bilder skall tas hela tiden. Hehe. Jag, Lina & Soffi

Kommentarer:
Postat av: Mattias (göteborgaren)

du är la go du grannen :P

2009-08-17 @ 23:31:33
Postat av: tovan

Fast du var jättesöt på den med zebraklänningen och vill du höra nåt pinigt? Jag har blonderat mig. Så nu ackomanjerat till mina buskiga mörkbruna bryn har jag en orange (fast mina kompisar sa cendré för att vara snälla) RAND till utväxt och sen det tuggummiblonda barret på det. Looovelyyyy.

Postat av: anna braun

jag har ingen utväxt och mitt hår är blont och fint. om du vill veta. hehe

2009-08-18 @ 11:25:55
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste säga att "bakfylle-bilden" är underbar!

2009-08-18 @ 12:06:10
Postat av: christian

vilken är din naturliga hårfärg?

2009-08-18 @ 18:59:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback