You're Not Gonna Die On My Shift!

You're Not Gonna Die On My Shift! Eller det var precis vad min mobil gjorde igår. När jag skulle ringa Lizzie kom jag till kameran som tog kort istället, när jag skulle skicka sms började den ringa Alex som ligger först i min telefonbok och tur är väl det. Det hade varit mindre kul om den ringt någon annan. Den blinkar och har sig, ibland när det ringer kan jag svara, jag kan inte kolla min telefonbok och Amelas nummer och när jag stängde av och på skiten hamna telefonen på flygplans läge.

Min mobil är sönder. Kolla.
Varför har du den på flygplans läge?
Det blev så automatiskt.
Veeessssstttt. Vilken globetrotter du måste vara som alltid går runt med mobilen på flygplans läge bara i fall att.

För övrigt hade jag en jättekul kväll igår. Tackar som frågar.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vad dricker du helst när du är ute? Har du tips på någon smarrig drink?

2009-08-21 @ 14:59:59
Postat av: andreas

först blir jag så j***a arg när sånt händer, sen mattas det av när jag inser att det är världens bästa förevändning att köpa ny...märkligt!

2009-08-21 @ 15:29:04
Postat av: anna braun

ser det ut som jag har en massa pengar som skräpar här hemma. jag är en luffare.



jag drinker öl, vin och drinkar. och shots. tycker om att dricka white russian på hotellbarer och annars säger jag bara en specialare


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback