Sleeping beauty

Nu somna Daniel här i soffan bredvid mig. Rolig typ.

Det har varit en himla tjöt om mitt ben på senaste tiden MEN det är inte slut än. Efter jag hade trillat satt jag på trottoarkanten och vänta på mamma. Jag kunde inte röra på mig, jag hade för ont. Daniel skulle som sagt sova hos mig men i med att han tyckte det var för kallt för att vänta på mamma gick han in på 7Eleven och köpte kaffe. Så där satt jag själv på en trottoarkant mitt på Avenyn och det uppmärksammaste självklart. Tog inte lång tid innan polisen kom för att se vad jag vad för typ och vad jag gjorde sittandes mitt på Avenyn.
Mitt ben. Jag tror jag har brutit mitt ben.
Har det blivit lite för mycket att dricka ikväll fröken?
Nej, det är mitt ben. Jag väntar på mamma.


Då kom i alla fall Daniel och räddade mig från att hamna i fyllecell. Sedan när vi skulle åka till Axcessakuten så ville Daniel först ha skjuta hem till mig för han ville sova. Han skulle jobba morgonen därefter och att vara trött på jobbet var ett big no no. Så vi skjutsa hem honom till oss, han bad om att bli väckt tio och vi åkte till Axcessakuten. Sicken kompis va, som gör så? Nu är grejen att Daniel bara är sån. Jag är hans bästa vän och han älskar mig. Han bara är sån, han är oförbätterlig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback