Fan

Daniel ringde mig och frågade om jag ville hänga med och kolla på någon golftävling vid Helsingborg nu på fredag. Nej svara jag såklart för att 1. jag hatar golf och 2. jag är inte Moder Terersa (inte ens en modern version av Moder Teresa som som Heidi Pratt. Spola fram till 4.09).

Man kan väl säga att han blev lite småsur så jag sa kanske och idag ringde han och sa vi åker på fredag. 10:00 hämtar jag dig. Va fan. Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Fan.


Kommentarer:
Postat av: Helsingborgare

Golftävling vid Helsingborg? Vad är det för någon? Annars är det festival i stan, kanske något annat som kan locka.

2009-07-22 @ 20:05:29
Postat av: anna braun

barsebäck. danielfan som sa att det var precis vid helsingborg. det är väl snarare mellan helsingborg och malmö? vill inte, vill inte, vill inte

Postat av: Helsingborgare

Det stämmer bra. Och skulle ha sagt vid Lund och inte Helsingborg, lite närmare.

Så, åk inte åk inte åk inte? Om du inte vill.

2009-07-23 @ 10:05:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback