Jämt

Även om jag ibland tror att jag är synsk så hade inte det något med att göra att jag visste att Svante skulle dö av fylla igår och visst hade jag rätt. Någon kväll hoppas jag att du faktiskt klarar av tolvslaget.

Jag åkte i alla fall in till stan och träffade Daniel som är sur på mig idag. Han kom 50 minuter försent igår (efter att jag väntat i en trekvart får jag ett sms där det stod tre station left. Älskar hans svengelska) så jag tycker det är jämt men jag vet inte om han delar min åsikt. Jag ger honom ett dygn att lugna ner sig och längre än så tar det aldrig för någon av oss när vi är sura på varandra.

Jag dog av skratt  igår när Daniel tog Niklas cykel och cyklade in på Makedonkan.  Förbi hela kön till kassan för att  beställa en cheeseburgare. Tur att vi var på rätt MacDonalds så vi slapp stryk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback