Lättlurad

Mamma gick på vad det nu var ComHem-killen ville erbjuda oss. Det vet jag för att hon ropade dit mig och jag fick börja skriva på grejer vilket känns bra. Tror det har att göra med att jag är student och CSN-rabatter hit och dit men ändå, snart har jag väl skrivit på någon fullmakt.  Inte för att det finns så mycket pengar här att hämta dock.

Det finns ingen som blir lurad så lätt som mamma. Jag kom ihåg för några år sedan när mormor och morfar levde så brukade vi äta kalkon på annandag jul. Mamma skulle iväg och köpa och kom hem med 6 kilo kalkon.

Det behövs inte så mycket.
Men dom sa det.
Men de lura dig sa pappa och mamma skulle ringa upp och skälla på dom
NI LURADE PÅ MIG 6 KILO KALKON. DET BEHÖVS INTE SÅ MYCKET. Aha....okej....jag förstår....okej. God fortsättning.
Vad sa de?
Att de visst behövdes.

Vi hade så mycket kalkon att de knappt fick plats i ugnen. Vi fick göra en karatespark för att få plats med ena i den lilla ugnen. Tur att jag gick självförsvar i ett halvår. Där stod det på dagordningen att  karatesparka in kalkoner i ugnen varje dag.

Kommentarer:
Postat av: Llveta

lmao

2009-07-19 @ 00:23:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback