Slarvmaja

Min syster har för, vad kan det vara, tredje (fjärde?) gången slarvat bort sin handväska när hon varit ute detta år. Grejen är den att den här gången har hon fått låna en mobil av Daniel vilket inte gjorde mig så glad. Slarva bort dina egna grejer bäst du vill men inte mina kompisars. Så löd mitt sms till henne när jag fick reda på det men vad jag inte tänkte på var hur skall hon få mitt sms när hon precis slarvat bort min kompis mobil.

Nu skall jag försöka hitta någon live stream till dagens IFK match. Vi leder redan med 1-0 och det ultimata vore om Gefle och DIF vinner så vi kan andas ut lite. Men att tro på att DIF vinner är som att tro på jultomten. Man trodde han existera men nu vet man bättre.

Kommentarer:
Postat av: B

Pff du kan vara en tomte.

Postat av: anna braun

ingen av oss skall nog vara så kaxiga efter dagens resultat

2009-07-26 @ 21:53:16
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: B

nej det har du helt rätt i. Jag ska nog inte vara så kaxig överlag tror jag, inte efter vårt spel den här säsongen..

2009-07-27 @ 01:47:20
URL: http://averagerob.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback