Sval

Det finns ett ord jag har hakat upp mig på nu  och detta magiska ord är sval.

Destu svalare man är som person, destu bättre. En sval person blir aldrig upprörd eller irriterad över människors sneda verklighetsuppfattning och brist på självinsikt utan tar det med en klackspark och intalar sig att de bara inte inte bättre. Nu är grejen den att de faktiskt inte vet bättre men jag kan inte acceptera det på det svala, coola sättet. Jag är en osval person. Jag stör mig mycket och ofta och ja....det stör mig. Jag stör mig på att jag stör mig på saker. Får köpa mig lite rökelse,  The Ultimate Collection med delfinljud och en stressboll.



Hej jag heter Anna Braun och jag är en sval person.






 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback