Gårkvällen

Igår var jag ute en sväng. Eller det skulle bli en sväng men blev en helkväll. Dock utan efterfest. Hängde först lite på Tranquilo där vi förstörde ett pars andra dejt för att vi tyckte deras bord var bättre än vårat. Eller det var större, vi var många och de var två.

Killen måste varit 85a för han hade spelat i samma fotbollslag som en kompis och tjejen kan inte varit mycket äldre än så. Hon visade bilder på sin femåriga dotter för oss så om Kanal5 skall göra en svensk version av Unga Mödrar så har vi en kandidat där. Såg på det igår och det var en 16åring som berättade att hon förra året hade kommit fram till antingen skulle hon begå självmord eller bli gravid. Så hon knulla runt tills hon blev gravid och visste inte nu vem pappan var. Väldigt moderligt.

Aja, i alla fall. Vi gick därefter till Peacock på Hamngatan där jag funderade på att gå hem två gånger. Första gången blev jag stoppad av en kompis som tyckte vi skulle shotta och jag är inte speciellt svår övertalad när det gäller sådant. Andra gången gick jag på gamla klasskamrater så jag hängde med dom till vanliga Peacock på Avenyn efter dom hade stängt på Hamngatan.

Istället för att ha på mig (kort, urringad eller båda två) klänning och högklackat försökte jag vara trendig igår. Jeansshorts, en stor skogshuggarskjorta, höga boots och glitterkavaj. Tror det gick käpprakt åt helvete. Utanför toaletten på Hamngatan när jag väntade på en kompis började jag prata med två killar och tyckte att i med att min mobilkamera är så dålig så borde han ta en bild på mig och skicka till mig idag. Jag blev väldigt förvånad när jag såg att jag hade fått mailet imorse. Tack så mycket.


Kommentarer:
Postat av: jacob

ha ha, den bilden bara skriker landsortsnattklubb. det står en halvdrucken carlsberg på bordet, du har konstiga läderstövlar på dig, du har flanellskjorta, du har fötterna uppe på ett bord med laminatskiva som ska likna furu och till sist så är stället otroligt tomt trots att bilden är tagen halv ett på natten. inget annat än awesome, anna.

2009-07-24 @ 19:16:42
Postat av: iranska olje börsen

Jag vill bara säga att det kränkningen och förnedringen som ni håller på med kommer för eller senare krossa ert ansikte. Speciellt om ni ger er på fel folk. Ni håller på att ena ett väldigt farligt folk.

2009-07-24 @ 20:23:35
Postat av: iranska olje börsen

En rejäl missräkning från eran medians sida som har gett er det intrycket att det här beteendet är hållbart. Det är långsiktligt helt katastrofalt beteende.

2009-07-24 @ 20:25:23
Postat av: Matthew

Anna! du som har den goda smaken att följa rescue me, är inte Curb your enthusiasm(simma lungt larry) något som faller dig i smaken? fast du är kanske ingen seinfeld-älskare =)

2009-07-24 @ 21:06:56
Postat av: anna braun

matthew: har faktiskt aldrig gett den någon chans men skall göra det om du rekommenderar den



jacob: peacock på hamngatan håller till på utegården till hamngatans resturang och historiska museet. så toaletterna är i museet så det är därför det ser ut så. så tyvärr du har fel. väldigt fel. min klädsel är dock en annan femma



iranske oljebörsen: nu hänger inte jag med. ena ett farligt folk.

Postat av: anna braun

eller göteborgs stadsmuseum. något av det but nevermind

2009-07-24 @ 21:21:51
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Jens

Okej, nu är det klart. Du är världens vackraste tjej.

2009-07-25 @ 01:56:59
Postat av: anna braun

men jens. du kan inte sett många tjejer i ditt liv. men självklart uger jag åt mig komplimangen som en svamp. hehe. tack!

2009-07-25 @ 17:17:59
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Jens

Där tar du fel minsann. Jag har sett en massa tjejer i mitt liv, men står trots det fast vid vad jag sa.

Nästa gång jag ser dig på Avenyn, så kommer jag försöka förföra dig. Beware!!!

2009-07-27 @ 23:43:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback