Uno, do', tres, quarto

Vaknade inatt av att jag hörde något konstigt. Då visade sig att en livslevande skata (fågeln, inte någon människa) hade flugit in i Ellens rum. Bad en stilla bön att han skulle ta med sig firren så jag slipper ha Emil längre. Jag vill köpa en ny, trevligare fisk. Hoppas man kan göra så med barn om man skulle få några sådana senare i livet.

Blir alltid lika förvånad när det här låten spelas på MTV. Har ni hört något gräsligare? Det krävs knappast ett geni för att skriva låttexter. Tack för spanskalektionen. Nu kan jag räkna till fyra. Avancerat.



Dale,
1-2-3-4
Uno-do'-tres-quarto

I know you want me (want me)
you know I want cha (want ya)
I know you want me
you know I want cha (want cha)
I know you want me (want me)
you know I want cha (want you)
I know you want me
You know I want cha (want cha)

1-2-3-4
Uno-do'-tres-quarto

Roomba (Si)
Ella queres un Roomba (Como?)
Roomba (Si)
Ella queres un Roomba (Como?)



 


Kommentarer:
Postat av: B

Fast inte riktigt.. då qautro stavas quatro ;)

Postat av: anna braun

googla hans låttext så det är inte jag som skrivit fel. caps lock rules!

2009-07-21 @ 00:20:40
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Simon

Portugisiska

2009-07-21 @ 13:58:59
Postat av: hardknock

JA. Usch, fy och blä!!

2009-08-06 @ 22:34:51
URL: http://hardknock.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback