Vad tror ni?

Igär när jag väntade på Nickie och Lina sa tjuvlyssnade jag på en tjej som bråkade med någon över telefonen. Jag tyckte jag gjorde det diskret men då gick hennes kompis förbi mig och sa vad stirrar du på slyna. Jag fick fram till henne och sa att man behandlar inte människor så och då bad hon om ursäkt. Hehe. Eller så kollade jag ner i marken illa kvickt. Vad tror ni? Precis.

Det är som när människor berättar om något som hänt och drar till med den fyndigaste repliken någonsin i slutet. Då sa jag I am a Jew. I killed Jesus (det här är min som jag ljugit om missionärerna kommer fram till en) och man vet att personen i fråga inte sa så utan kom på det i efterhand. Sluta du sa inte så. Nej, men jag TÄNKTE!




Finns sjukt många roliga kyrkskyltar.
'




Och min favorite. En hälsning från Gud.



Kommentarer:
Postat av: Loltoffel

Hey , jag vill bara säga att du är bäst och att jag avgudar dig . Din fulländning vet inga gränser . Keep doing what we all love <3

2009-07-25 @ 07:32:07
Postat av: Parisa

Kissed a girl var underbar. Och sista! Att avsluta den med Welcome. Sjuka jävlar.



Älskar dig Anna!

Postat av: anna braun

äsch. skulle lilla jag vara fulländad. men om du säger så måste det juh stämma. hehe



älskar dig med parisa.

2009-07-25 @ 17:16:42
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Sture

Idag ska jag ut och det ska du med! Vilket ställe ska man till om man vill stalka dig och sitta och tjuvtitta från ett mörkt hörn? ;)

2009-07-25 @ 19:48:18
Postat av: monica

Haha. finns det inte en liknande där det står: There are answers that cant be telled by google eller nått sånt?

2009-07-26 @ 17:28:14
URL: http://missdixielee.blogspot.com
Postat av: monica

"there are some questions that can't be answered by google" såg jag att det stod t.om. Dom är påhittiga, kyrkorna därborta.

2009-07-26 @ 17:30:47
URL: http://missdixielee.blogspot.com
Postat av: anna braun

sture jag var inte ute på stan och slirra igår.



monica: hehe. saknar lite av deras radikalism och fundamentlism här i sverige.

2009-07-26 @ 21:57:24
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback