What I like about you

Det där med att sova är lättare sagt än gjort. Sitter och lyssnar på The Romantics med What I like about you. Det är låten jag skulle uppträda med i Idol om 1. jag kunde sjunga 2. kunde sjunga och 3. kunde sjunga. Dessutom skulle jag spela munspel precis som det gör i låten och de andra deltagarna skulle rasa som det heter så fint i media. Alex skulle självklart sitta i publiken och jag skulle peka på honom när jag sjöng what I like about you, you really know how to dance för att han tror han är så duktig på dansa att han har en given plats i So do you think you can dance.
 
Det är sådant jag dagdrömmer om. Ja, jag är en tönt.


Kommentarer:
Postat av: r

tycker du om ryan adams?



http://www.youtube.com/watch?v=DvIRk8wvC_A

2009-07-10 @ 03:38:18
Postat av: christian

nej, du är gullig!

2009-07-10 @ 12:25:29
Postat av: Hans

Apropå tidigare inlägg vill jag bara tipsa om en bra självbiografi: "Min sista suck" av Luis Buñuel. Han var en spansk filmregissör som ingick i den europeiska avantgardistiska konstvärlden under nittonhundratalets första hälft. Pretentiöst? Nja... Roligt? Jaa! Kolla wikipedia om du inte känner till gubben. Mycket fantasieggande och intressant bok.

2009-07-10 @ 13:44:33
Postat av: christian

hur var det med bibblan, var den helt oförändrad som du trodde? (jag jobbar på bibliotek, så all sådan information fascinerar mig)

2009-07-10 @ 14:33:40
Postat av: anna braun

r: nja. egentligen inte och speciellt inte nu när han är ihop (förlovad?) med mandy moore. hon är min



hans: jag har läst filmvetenskap så vi har sett lite av honom som den andalusiska hunden.



christian: det var faktiskt en glad överraskning men biblioteket är inte så stort så det är lätt att hitta

2009-07-10 @ 16:47:08
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback