Hur svårt kan det vara? Tydligen svårt.

Mår svinbra idag. Ingen bakfylla alls.

Däremot är jag skabbig. Har inte duschat ännu och har på mig samma kläder som jag hade igår ikväll. Ja, jag sov med kläderna på.

Ibland slår det mig hur ful jag är när jag ser på kort men nu har jag lärt mig min läxa. Stå aldrig bredvid en docksöt petite människa. Då måste man böja på sig och ser ut som en ful kvadrat.

Var så uttråkad att jag gick ner till gräsplätten för att umgås med Becka. Då är man uttråkad!

Hur svårt kan det vara att ta ett kort utan att ha tummen i vägen? Tydligen svinsvårt om man heter Rebecka Braun.



Okej. Jag kanske inte är vacker som en dag men såhär ful är jag fan inte. Först blev jag bedrövad, sen skratta jag och därefter kom chocken. Men jag lärt mig en läxa. Stå aldrig bredvid en docksöt petite människa. Då måste man böja på sig och ser ut som en ful kvadrat.

Parisa den fittan är bara avundsjuk.




U-G-L-Y
You ain't got no alibi, you ugly!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Den enda på stureplan.se med självdistans alltså.

2009-06-27 @ 22:36:30
Postat av: anna braun

nja. stavas snarare ugliness

Postat av: isac

du ser ut som en man där

2009-06-29 @ 00:43:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback