Sol, vind och vatten

Om det finns något jag älskar så är det att bada. Däremot att ta sig till stranden, hem från stranden, knö vid bryggan, ligga bredvid barnfamiljer och luffare som har tagit med sig bergsprängaren lockar inte. Det lockar mig så lite att jag hellre sitter hemma snällt och väntar att få åka ut med båten med pappa istället. Grejen är den att han gör något så konstigt som att jobbar.

Det var någon som kommenterade att det inte kan vara så att någon mördade personen som hittades död  i Sisjön och dumpade den i sjön. Om någon har gjort det så kan det vara den dummaste brottslingen på jorden. Dummare än han som kom och råna snabbköket med silvertejp över hela ansiktet. Sisjön är inte en stor sjö och varje dag så vallfärdar det lika mycket folk dit som till Mecka under  Eid ul-Adha.


Kommentarer:
Postat av: Per-Ola

50kr på att du fick slå upp Eid ul-Adha :) Jag fick iaf.

2009-06-29 @ 13:17:34
Postat av: E

Samma etnicitet på folket i Sisjön och Mecka dessutom.

2009-06-29 @ 15:11:12
Postat av: moni

jag hade en gång en båååt

Postat av: Anonym

Anna är ju religiöst bevandrad så det behövs nog inget uppslagsverk. Anna, berätta gärna hur det kom sig att du började plugga religionsvetenskap? Ärligt så låter det skittråkigt.

2009-06-29 @ 21:11:08
Postat av: anna braun

per-ola: jag håller på att friska upp mitt minne så jag har läst lite om islam i veckan så därför jag jag kom ihåg det. annars hade du haft 50lappen



jag började läsa religon av en slump. sökte in utan att ens tänka över det och sen några månader fick jag intagningsbeskedet och tänkte varför inte. första terminen var skitskoj. roliga (i alla fall 4) kursare och föreläsarna var toppen. andra terminen blev det lite sämre och sen dess har vi i princip bara haft hemmastudier och hemtentor vilket inte har varit lika kul. därför jag hoppa runt och läste lite annat. filmvetenskap, media, någon skrivarkurs där man lärde sig skriva populärvetenskapliga artiklar och sådan skit, religion och politik och sverige och förintelsen. men jag måste skriva mina uppsatser så jag kan få ut min master.

2009-06-30 @ 18:10:35
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok, tack.

2009-06-30 @ 22:24:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback