Aja

Ny vecka, nya tag. Första föreläsningen på nya kursen där vår handledare visade sig vara Thomas som var med i Debatt i torsdags när de pratade om plastikkirurgi. Han ifrågasatte än var kritisk till plastikkirurgi i debatten och som föreläsare var han super. Jag kom någon minut för sent och nyfiken som jag är var jag tvungen att fråga om han var han så jag räckte upp handen:

Är du det du som var i Debatt igår?
Tyvärr. Jag ångrar det
.

Men det var han i alla fall.

Saknar Kärztin för hon ger världens bästa massage. I fredags skulle jag förbi henne efter jag hade varit i stan för ge henne skolpapper och två tröjor jag trodde att hon kanske skulle vilja ha. Det ville hon med och jag hintade lite snyggt om massage och sen var jag i himlen.

Kommentarer:
Postat av: kärztin

ha ha du saknar mej bara för den anledningen alltså... kass du är:P

2009-11-03 @ 00:00:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback