Wrapped around my finger


Mamma sluta jobbet kvart över nio, hem halv, kollade sista kvarten av matchen och sen började hennes favorite(med E! precis som jag stavar absolute med E!)serie Spårlöst försvunnen. Efter fem minuter när mamma precis sagt att dagens avsnitt verkar spännande (ja, jag vet. Töntvarning) ringer Ellen och vill ha skjuts så det var bara att sätta sig i bilen. Min mamma är så snäll, så ja.....olik mig. Det första jag skall lära mina barn efter de lärt sig att krypa.....eller gå.....man får skämma bort dom så är det buss- och spårvagnstidtabellen.

Min klassis fylller år idag men jag skicka ett sms en halvtimme innan tolv från din favoriteklassis och kändisbloggaren för att vara först. Hon skicka två tack-sms. Hon är nog full. Så trevlig brukar inte Kerstin/Therese vara.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback