Jag lever. Lever ni?

Inte för att jag tror att ni (pappa, Ellen, Becka, Daniel och Kärztin) gråter och överväger självmord (eller?) men anledningen till den dåliga uppdateringen är en kombination av att min dator är dum i hela höööövet och min mobilkamera fungerar inte. Ingen text och inga bilder gör det svårt att uppdatera men misströsta inte det kommer bli ändring på det.

Ingen har väl missat att det är vintertid nu? Min Ellen trodde att man skulle ställa tillbaka klockan förrförra onsdagen. Det är ofta att man gör det på en onsdag.

Igår var jag ute. På andra långgatan!!! Förra veckan på Gretas och nu på andra lång. Mina klasskompisar bossar verkligen över mig. Igår spydde jag galla över fula leggings som Amy Diamond alltid har på sig. Strumpbyxorleggins som slutar mitt på vaden. Efter jag hade sagt mitt märkte jag att min kompis kompis hade på sig sådana.

Kommentarer:
Postat av: M

Vilak leggings är bäst då?

2009-10-25 @ 16:05:56
Postat av: Empan

Jag har iaf saknat uppdateringen!

Postat av: Anonym

Skaffa en Macbook. Once you go Mac you'll never go back.



http://www.apple.com/se/mac/



2009-10-25 @ 18:44:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback