Today it's gonna be the day...

Att vakna tolv efter man har varit ute är tidigt för mig. Jag är ingen som hatar "att sova bort dagen". Jag vill sova till sex, hoppa in i duschen, sminka mig och gå ut igen. Nu var jag förvisso aldrig ute igår. Jag, Lina och Nickie åt världens godaste middag på El Corazon och vart vi förbi Locan ett litet tag. Jag skulle ha träffat Daniel sedan men han var trött så då åkte jag med hem när Lina och Nickie gick.

Idag är det fotboll och jag är taggad. Skall köpa pizza, se fotboll och mysa i min ensamhet.

Kommentarer:
Postat av: monica

"sova bort dagen" är så underskattat.

2009-10-10 @ 18:12:47
Postat av: anna braun

ja! vad är det man skall gå upp till? att åka till IKEA eller handla på ICA? nej då sover jag hellre

Postat av: andreas

Va sjukt! Jag har tänkt många ggr när jag läser din blogg "skumt att man aldrig springer på blogg-anna ute"...så var vi på samma ställe o käka och jag såg dig inte :/

2009-10-11 @ 21:57:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback