Det är inte lätt när det är svårt

När min favorite Patrick Ekwall väljer kläder köper han helst något han kallar svårt. Svåra kläder skall först och främst vara dyra, se för djävliga ut och uppseendeväckande.

Idag var det dags för ett svårt kostymrace meddelar Ekwall världen från sin twitter.

Svårt kostymrace idag; en galen rutig Tiger, en måttbeställd lila från Massimo Dutti och kanske en kornblå från Boss. Känns skönt.

Bilden han inte vill kännas vid. Det är inte jag det är han den är kända djurexperten Jonas Wahlström. Dom har bara klistrat på mitt huvud.




Innan den "svåra" eran. Här köpte mamma fortfarande kläder åt honom. Han fick en matchande mössa och vantar.



Här började han experimentera med färger och olika tyg men det blev bara pannkaka av alltihopp. Pluspoäng för sminket!



Tröjor med tryck är alltid rätt. Om man är 40+.



33 är cm på min..... Nej tyvärr. Min överkropp.





Nu började han förstå sig på det där med svårt. Vansinnigt ful och svår kavaj till.....ja....va fan är det? Skjorta?



Nästan framme.



Det viktiga är att köpa kläder i en storlek för liten. Man ser rätt biffig ut då. PS! Halsduken stryper mig inte. Det skall se ut så. Det är svårt! Stryphalsduk är svårt!



Mål! Det här är en svår päls.




Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tjejen på "33" bilden är ju Nickie faktiskt! Varför hänger hon med Ekwall?

2009-09-25 @ 19:13:29
Postat av: K

"Tröjor med tryck är alltid rätt. Om man är 40+."



Japp, Ekwall är en av få som förstår detta!

2009-09-25 @ 19:20:14
Postat av: Olof

Haha!

2009-09-25 @ 19:23:14
Postat av: Emmy

men gud. har du haft ett photoshop-race? hoppas det...

Postat av: Halvar

Hahahaha! Det är ju fantastiskt! Zigenarn har stil!

2009-09-26 @ 02:58:12
Postat av: Nickie

Haha, det där ju inte jag. Det där är Anna Sahlin

2009-09-26 @ 20:10:42
Postat av: Fredrik Granberg

Anna Braun du är den roligaste jag vet!

2009-09-29 @ 09:09:54
URL: http://www.randytheband.com
Postat av: anna braun

äsch. eller jo. tack

2009-09-29 @ 14:28:50
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Karl

Vad skulle vi göra utan alla dessa människor som till synes verkar sakna något fundamentalt i knoppen? Underbart inlägg!

2009-10-05 @ 13:56:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback