Jag, jag, jag

Det där med kärlek och lekar. Alltid är det någon som skall spela svår men kan det inte bara vara så att personen i fråga är ointresserad. Att vara den som blir jagad är den som har kontrollen över situationen men hur kul kan det vara att ha kontroll över en situation man inte kan bry sig mindre om.



Nu var det faktiskt ett riktigt bra tag sedan jag brydde mig om någon. Än mig själv då. Bara jag, jag, jag i min värld. Fast jag går alltid förbi mitt hjärta, Ellen, när hon jobbar och jag pluggar. Har ändå nästan vägarna förbi och kan man ta lite pluspoäng här och där är det alltid trevligt. Kanske skall nämna att första gången var i tisdags men det låter bättre om jag glömmer av att nämna det. Grisen glömde för övrigt nycklarna igår så hon var utelåst och fick snällt sitta på trappan och vänta på pappa. Stackars snuttigulligull.

Har fortfarande inte gett henne någon födelsedagspresent men har råkat beställa dubletter av två armband så kan ge henne det och säga att jag tänkte på henne när jag såg dom. De var gjorde för henne, de skrek Ellen, fast då får hon inte läsa det här men hon glömmer lätt. Allt. Som med nyklarna eller mobiler, eller när jag fyller år.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hur går man tillväga för att få dejta dig? Är du snäll och trevlig?

2009-09-04 @ 02:12:42
Postat av: anna braun

tvärtemot. man är hemsk, elak. och snygg. och smart. rolig är ett plus och man skall vara charmig.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback