Målfoto?

Hängt hemma ikväll och frossat i räkor och sett på film med Ellen. Hon valde en, Changeling, som jag redan sett och jag ville att hon skulle se min älskade Om jag vänder mig om. Vi kollade på Changeling, hon med min dator i knät, och sen gick hon till sitt rum för att sova. Öh? Min film då.

När jag surfar runt på de olika Robinsondeltagarna från förra året bloggar kan jag inte bestämma mig för vem som är mest pinsam.
Robinsonvinnaren Ellinor ligger ganska bra till. 

Tvåbarnsmamman på 35 år skall följa ett par höstlöften som hon gett sig själv. Ett av dom är att inte ha sex utan kondom. ÖÖÖHHHH. Det spelar ingen roll om du är 35 och har två barn, heter Kissie eller nej det är bara hennes artistnamn, mig, dig eller någon annan. Man skriver inte bara så. Hon kan lika gärna tillägga; för det var inte så kul sist när jag fick klamydia.













Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tycker inte att Changeling var särskilt bra. Hoppas att du har sett No country for old men. Den bästa filmen de senaste åren. Det blir nog den ikväll.

2009-09-05 @ 11:27:02
Postat av: Molly

Haha, Anna du är ett stycke sköning. Keep on doing what you're doing.

Postat av: Pjoltas

Fan va skönt att du kommer från GBG och släntriankrubbar räkor!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-09-05 @ 13:50:43
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: amela

får inte tag i dig. ring mig när du kan och vill

2009-09-05 @ 19:17:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback