Party

Jag måste säga jag förstår mig inte på finest.se:s vimmelfotografer. Fan vad de fotor från Göteborg alltså. 70 bilder från varje fest som innehåller minst 20 på ett tomt dansgolv, en och samma bartender på 20 kort till och sen några random-människor som jag inte skulle skylta med om jag skulle få ditt folk. När ni ser dessa bilder får ni lust att sätts på er finskjortan, dansskorna och gå ut på direkten? Ich don't think so.



Tomt dansgolv och fejkväska.



Rock n'roll. Yea baby, yeah!




Genomsnittsåldern ligger på 65. Klä er festligt och ta med er rullatorn så är ni välkomna. Undra om han var och fira jul i Thailand förra året? Va, får jag inte säga så? Men kom igen.



Kom i tid för annars blir det fullt.



Kommentarer:
Postat av: carro

Herregud,detta inlägget har gjort min dag=)

Jag har skrattat och läst om det 2 gånger,och skrattat lite till.

Underbart...sluta aldrig, din blogg är den bästa

2009-09-21 @ 14:17:10
Postat av: anna braun

gå till glow nästa helg. glow ligger på avenyn, fiiiina heta avenynn

Postat av: Elle

Fantastiskt. Speechless. Finest.se i toppform!

2009-09-21 @ 15:12:19
Postat av: Anonym

Skulle säga att det är samma typ av människor som frekventerar Glow som Push. Samma ängsliga desperation, men litet slätare hy på Push.

2009-09-21 @ 18:12:06
Postat av: andreas

sellouts- min nya startsida!

2009-09-22 @ 00:27:35
Postat av: Anonym

åh!

skriver du ofta om finset bilder:P+ love it!

2009-09-22 @ 00:28:52
Postat av: julfitt

hahahaha HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AHJAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA'

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!111111111111ETT



JAG DÖR

2009-09-23 @ 17:30:52
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: wictor

Och så blev jag genast på mycket bättre humör. Tack!

2009-09-24 @ 08:46:43
Postat av: Lizzie

Hahahahaha! Jag har funderat på exakt samma sak, fast då oftast när jag misstänker att jag hamnat på en bild och sett ut som en påse skridskor. Då har jag tänkt att de la nog inte upp den för att inte tappa besökare, men det var nog en annan fotograf en den som varit i farten här.

2009-09-24 @ 13:03:14
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback